Surse alimentare de calciu și remineralizarea dentară

Știați că remineralizarea cea mai ieftină și mai eficientă este cea pe care o puteți face singuri acasă, cu ajutorul alimentelor bogate în calciu? Și știați că nu doar lactatele (brânza , iaurtul sau laptele) sunt bogate în calciu?

Calitatea dinților reprezintă statutul structurii osoase a corpului. Prin urmare, este important ca dinții să fie solizi. Dacă sunt, oasele vor fi, de asemenea, solide.

Remineralizarea dinților, ca și periajul lor poate fi făcută în cabinet, periodic, sau acasă zilnic! Tu alegi ! Dacă vrei să alegi cea mai ieftină metodă, încearcă homeremineralization.

Branzeturile, iaurtul și laptele remineralizează dinții și ne apară de carii. Dar știai că există și alternative alimentare –bogate în calciu –  pentru cei care au intoleranțe la proteina din lapte?

1. Soia: Alimentele din soia sunt (dairy free) alternative nutriționale bogate în proteine dar și în calciu. Adulții medii au nevoie de aproximativ 1.000 de miligrame de Ca în fiecare zi. O ceașcă de soia conține 261 miligrame de calciu, plus 108 miligrame de magneziu.

2. Pește gras: Laptele, brânza, iaurtul și tofu nu pot fi surse eficiente în Ca fără doza zilnică de vitamina D, care ajută organismul să absoarbă calciul. Majoritatea adulților au nevoie de aproximativ 600 de unități internaționale (UI) de vitamina D în fiecare zi, potrivit Institutului Național de Sănătate. O conservă de somon are o capacitate de trei uncii si 450 UI Vitamina D, o cutie de sardine contine 178 UI iar trei uncii de ton conservat se ridica la aproximativ 70 UI.

3. Banane: Bananele sunt o sursă bine cunoscută de potasiu, dar nu deseori apar pe lista de alimente pentru oase/dentitie sănătoase – oricum la conținutul de 422 miligrame potasiu pentru un fruct mediu, nu trebuie ignorate.

4. Cartofi: Unele cercetări sugerează că o dietă bogată în potasiu poate contracara o parte din deficitul absorbției de calciu din dieta tipică occidentală. Adulții au nevoie de aproximativ 4.700 de miligrame de potasiu pe zi. Un cartof dulce mediu fără coajă are 542 miligrame, iar un cartof mediu alb cu coajă are 751 miligrame

5. Migdalele: Nucile se aseamănă cu uleiul de măsline – sunt bogate în grăsimi sănătoase și fac parte din dieta mediteraneană tipică, deși studii recente au găsit o relație mai puternică între sănătatea dentară și o dietă îmbogățită cu ulei de măsline decât o dietă îmbogățită cu nuci. O porție de migdale de o uncie conține 80 de miligrame de calciu, dar mai are și 80 de miligrame de magneziu, un alt jucător cheie pentru oase /dinți puternice. Adulții medii au nevoie de aproximativ 300 până la 400 de miligrame Mg pe zi, potrivit NIH din USA.

Pentru consiliere și tratamente eficiente de remineralizare vă așteptăm la HappydentClinic de pe Strada Câmpului Nr. 40 cu o programare prealabilă la 0743 205 200 cu specificația: Remineralizare.