Ce înseamnă urgențe stomatologice?

Urgență stomatologică reală înseamnă:

  • Durere mare care nu cedeaza la analgezice
  • Infecție dentară cu edem al obrazului
  • Traumatism dentar
  • Sângerare continuă.

Evaluarea unei adevărate urgențe

(Răspunsul pacientului acolo unde este cazul)

1) Aveți dureri?

Da sau Nu

2) Care este nivelul dumneavoastră de durere pe o scară de 0-10?

3) Când a început durerea?

______________________________

4) Aveți un abces dentar (gingiile și/sau fața sunt umflate?)

Da sau Nu

• Când ați observat prima dată umflătura?

______________________________

5) Aveți febră?

Da sau Nu

6) Aveți probleme cu înghițirea?

Da sau Nu

7) Aveți probleme cu deschiderea gurii?

Da sau Nu

8) Ați experimentat vreo traumă?

Da sau Nu

• Vă rugăm să descrieți trauma

______________________________

Siguranța pacienților noștri și a echipei HappyDent a fost întotdeauna și rămâne o prioritate pentru noi!

De aceea, pe perioada declarată drept stare de urgență, 16 Martie-15 Aprilie HappyDent rămâne în serviciul dumneavoastră

Dar regulile standard de prevenție a infecțiilor nosocomiale nefiind suficiente, ne vom organiza activitatea doar pentru primiri urgențe și în baza unor reguli suplimentare de prevenție a COVID-19

  • Triajul urgențelor  se face prin telefon la numarul 0743205200
  • Un medic dentist specializat vă va asculta și va evalua telefonic riscul de transmitere încrucișată COVID-19, gravitatea urgenței stomatologice și dacă tratamentul poate fi sau nu amânat.
  • Posibil să primiți sfaturi sau recomandare de antibiotic sau analgezice pentru controlul durerii (analgezice adaptate la vârstă sau diagnostic) care să vă ajute să rămâneți acasă.
  • Dacă tratamentul nu poate fi amânat sau consiliat la telefon atunci veți fi programat pentru intervenție.
  • Ușa este închisă – deci nu veniți la cabinet fără programare strictă. Dacă ați ajuns mai repede sau este deja pacient în sala de așteptare atunci așteptați în mașină. Clanțele ușilor vor fi riguros dezinfectate după fiecare pacient.
  • Un singur însoțitor va fi admis în sala de așteptare.
  • Veți completa un chestionar pe propria răspundere.
  • Doar tratamentele care pot fi efectuate cu metode alternative non-aerosolizante (fără freză) vor fi tratate.
  • Alte tipuri de tratamente urgențe – care nu se încadrează în aceste condiții – vor fi direcționate către UPU Cluj.

Contăm pe respectul și colaborarea dv pentru că împreună suntem mai puternici!
Să ne revedem cu bine!